Projecte tancat a partir de 2014. Tanmateix tots els continguts dels de 1994 fins a 2013 inclòs continuen consultables. Les eines (cercador, comptador de notícies,...) continuen en funcionament.

Notícia

Any 2007

Imprimir    Recomanar article

Economia

11 de gener del 2007
Fes-ho còrrer Fes-ho còrrer
  • twitter
  • facebook
Paraules clau Paraules clau
Empreses multinacionals, transnacionals (451)
Nomenaments, investidures, dimissions, cessaments (1880)
Personatges Personatges
Martin Winterkorn (3)
Entitats Entitats
Audi (7)
Bentley (1)
Bugatti (1)
Lamborghini (1)
Seat (94)
Skoda (4)
Volkswagen (42)
2 lectures d'aquest article
El nou president de Volskwagen, Martin Winterkorn, anuncia una reordenació del sistema organitzatiu del consorci alemany, segons el sistema vigent fins ara les marques del grup estaven dividides entre les esportives (Audi, Seat i Lamborghini) i la resta (Volkswagen, Skoda, Bentley i Bugatti). A partir d’ara, cada marca es dirigirà de forma independent i assumirà individualment la responsabilitat de les vendes i la facturació. Des de Seat s’han valorat els canvis de forma positiva ja que es considera que “és bo que cada marca sigui independent i hagi de lluitar per definir la seva estratègia i posició”.