Projecte tancat a partir de 2014. Tanmateix tots els continguts dels de 1994 fins a 2013 inclòs continuen consultables. Les eines (cercador, comptador de notícies,...) continuen en funcionament.

Notícia

Any 2006

Imprimir    Recomanar article

Economia

14 d'agost del 2006
Fes-ho còrrer Fes-ho còrrer
  • twitter
  • facebook
Paraules clau Paraules clau
Aviació, aeroports (349)
Indemnitzacions, compensacions econòmiques, ajuts (274)
Entitats Entitats
Aeroport de Barcelona (El Prat de Llobregat) (161)
Aeroports espanyols i navegació aeria (96)
Ministeri de Foment (122)
2 lectures d'aquest article
Segons dades facilitades pel ministeri de Foment, l’empresa pública AENA ha tramitat en dues setmanes 17.259 queixes presentades per viatgers afectats pel caos que el divendres 28 de juliol es va viure a l’aeroport del Prat. Gairebé la meitat de les reclamacions efectuades es reben a través d’una línia telefònica que es va posar en funcionament l’1 d’agost per canalitzar les queixes. El 31,6% de les reclamacions (5.466) es recullen a través dels punts d’informació dels 47 aeroports que componen la xarxa d’AENA, mentre que el 19,3% (3.335) restant es reben a través de correus electrònics.