Projecte tancat a partir de 2014. Tanmateix tots els continguts dels de 1994 fins a 2013 inclòs continuen consultables. Les eines (cercador, comptador de notícies,...) continuen en funcionament.

Notícia

Any 2006

Imprimir    Recomanar article

Societat

13 de juliol del 2006
Fes-ho còrrer Fes-ho còrrer
  • twitter
  • facebook
Paraules clau Paraules clau
Estudis, estadístiques, audiències i sondejos (1173)
Infraestructures viàries: carreteres, ponts, túnels (211)
Entitats Entitats
Associació Espanyola de la Carretera (1)
Indrets geogràfics Indrets geogràfics
Catalunya (2926)
4 lectures d'aquest article
Segons un informe d’avaluació presentat per l’Associació Espanyola de la Carretera, les carreteres de l’Estat a Catalunya són les més deficients, tant pel que fa a la senyalització, com a la qualitat de l’asfalt o les barreres de seguretat. L’estudi, doncs, és una prova més que avala les queixes de diferents sectors socials i econòmics catalans que reclamen un augment de la inversió del govern espanyol en les infraestructures a Catalunya. En els dos últims any, aquestes vies, entre les que hi ha la N-II i la N-340 pràcticament no han millorat en cap dels criteris analitzats, i han empitjorat en aspectes com la senyalització horitzontal. Per fer front a totes aquestes millores, l’Estat hauria d’invertir de forma immediata 93 milions d’euros en les carreteres catalanes. Per la seva banda, la Generalitat, que tampoc no surt gaire ben parada de l’estudi, hauria d’invertir 192 milions per pal·liar els dèficits de les infraestructures viàries que gestiona.